Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, June 18, 2011

[PD50H] Embunan Emas Homestay Kulim~

ya tuhan! Hadiah ni antara yang paling aku suka dalam contest PD50H.. ni yang rasa nak fight untuk merebut hadiah embunan emas ni.. please2 aku cop hadiah ni tau.. hik2.. sebagai seorang yg suke berjalan menikmati keindahan alam.. semestinya pakej yang ditawarkan embunan emas sangat berbaloi untuk dimiliki.. ewah ayat berterabur habes

ok kenapa aku nak sangat hadiah ni.. first sebab kedudukan dia kat kulim, kedah dimana seorang lelaki yang aku suka dalam diam tinggal berdekatan area ni *pangggg jangan miang boleh*.. ok sebabnya impian aku sekarang adalah untuk melancong satu malaysia and nak masuk setiap ceruk tempat yang ada dalam setiap negeri tu.. kalau boleh aku tak nak miss setiap tempat yang menarik yang ada kat dalam malaysia ni.. so apakah tempat menarik yang ada kalau aku tinggal di embunan emas ni?

tadaaaaaaaaaa
.
.
.
.
.
.
.


pernah dengar air terjun junjung? haa diam je.. tak pernah lettewwww... see.. tengok gambar je dah tau suasana nya tenang and mendamaikan.. nampak sejuk and indah je.. a must go place before die!hik2.. tapi nak tau apa yang lebih menarik.. kedudukan nya hanya 5-10 minit sahaja dari embunan emas.. what?? sangat dekat ok.. so kalau nak datang sini wajib bermalam di embunan emas..


lihatlah tuan-tuan dan puan2.. betapa cantik and kemasnya rumah2 yang ada di tembunan emas ni.. dah la dekat dengan sungai, rumah pun cantik, siap ada gazebo lagi.... kawasan pun luas.. jangan kata nak berbbq and bersukaneka.. nak bercucuk tanam pun boleh..ok yg ni tipu. so takde reason lagi untuk tak memilih embunan emas sebagai tempat persinggahan keluarga.. ok let me brief sikit pasal embunan emas ni..embunan emas ada 2 unit rumah... seri embun and seri intan.. apa bezanya?



unit yang ni lebih besar and boleh muat 20-25 orang.. so untuk mereka yang mempunyai ahli keluarga besar yang aktif n sering mengadakan famili day.. maka tempat ini adalah sangat sesuai.. unit ni ada 3 bilik.. dah la semua bilik ada aircond.. ada water heater.. ruang tamu besar.. dapur pun luas and dilengkapi peti ais, microwave and dapur gas.. apa lagi yang korang nak? semuaaaa dah ada ni.. tinggal bayar and masuk je.. tapi i tak payah bayar sebab i dapat ni free nanti..



bagi mereka yang mempunyai keluarga besar yang mungkin lebih selesa menyendiri dan tidak gemar bersosial.. jangan bimbang.. dengan bilangan ahli keluarga kecil seramai 3-5 orang pun anda masih boleh berseronok di embunan emas ni.. maka untuk anda.. unit ini adalah yang paling sesuai.. semuanya lengkap.. rumah yang cantik.. katil and hiasan dalaman yang kemas dan selesa.. ada aircond, tv dan dapur.. so apa lagi.. sila packing sekarang.. sebelum tu sila book dulu ye kawan2.. nak book dimana?


sila klik gambar diatas untuk maklumat lanjut.. dengan harga yang berpatutan, anda boleh menikmati pengalaman yang mendamaikan and menenangkan jiwa.. apa tunggu lagi.. jom kita serbu!

4 comments:

Che Yah said...

salam,
cantik homestay..

jemput baca blog..

http://vitamomma.com/set-kurus-shaklee-murahjimat-selamat-dan-berkesan-terbaik/

muliani said...

info yg sgt menarik pasal penjagaan berat badan!!

pomade said...

terbaiklah blog ni bnyk perkara yang dikongsikan dan sgt bermanfaat

Anonymous said...

Can You Really Lose 11 Pounds in 4 Days? - Men's Journal
click here : https://youtu.be/SVVwqdr7hng

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign