Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Wednesday, January 27, 2010

berat naik~

aaa sedeynye.. aku sayang blog ni.. tp kekangan mase buat aku terpaksa abaikan plus aku gi bercuti.. well kesimpulan nye.. bercuti is strictly prohibited to pompuan berdiet.. sebab tend to try pelbagai jenis food la konon nye... aku gi bandung tu makan macam2.. ye la.. kat malaysia takde.. n sama la gi sabah.. nak tenaga utk berjalan konon nya.. tapi hampeh makan banyak... n cam biasa la.. once makan banyak... memang akan terus makan banyak.. sama la even dah balik ke utp ni... benci la... benci.. pliz nak start diet.. start SEKARANG.. bukan esok lusa tulat... mase tinggal lg 93 hari.. konfem tak sempat... n lagi satu.. berat aku naik.. 2 kg... n rite now... my weight is officially back to normal

79kg
uwaaaaaaaaaaaaaa

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign