Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, June 13, 2011

[PD50H] perjuangan bermula~

hasil daripada reminder seperti yang dipost kat FB PD50H, maka pagi ni tidaklah aku terlupa untuk menimbang berat. al maklumlah.. timbang berat pagi2 buta ni bukan perkara rutin.. lagi2 kalau tempoh bangun and bersiap tu sentiasa dalam mode kelam kabut.. hik2.. so my starting weight for PD50H is




yeah turun 0.5kg.. hik2 pelik tapi benar.. makan bukan main tak ingat lagi nak join program.. see.. makan banyak pun berat turun.. tak payah la nak diet.. hik2 ok kidding.. ok maka dengan terpost nye entry ini, perjuangan pun bermula.. Chayok nisak!!

7 comments:

AlinNilsa said...

pagi adalah hari yg sesuai utk timbang....okey selamat berdiet PD50H

N a d i a said...

Wah wah wah..

dah turun 0.5kg? Permulaan yang baik!

All the best Nisa dear! =)

tinta hatiku said...

Yeeeyyyy....!!!
Go Nisa...

ONN said...

Jom menguruskan badan beramai2!! All de best for PD50H!!

Nisa~ said...

alin - definitely.. lebih ringan dr biasa.. heh.. selamat berdiet juga

Nadia - sebab membuang kot.. heh.. all the best to you too!

tintahatiku - yeay!!! go akak go.. =)

onn - jom! all the best to u too

si tuan putri kiUt said...

best3....selamat berjuanggg lg 49 hariii hehehe

Nisa~ said...

selamat berjuang juga!!!

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign