Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, February 19, 2010

selamat datang ke blog ini~

yeay.. akhirnye public jugak blog ni... kalau ikut post ini... konon nak publickan bile dah turun 25kg.. tapi bile makin matang ni (konon)... fikir2 balik apa salahnya share cara2 aku diet ngan orang lain... so setelah bertekad.. ni la hasilnya... tapi hope la blog ni tak tersebar kat kawan2 lagi.. sebab malu la kalau tak jadi even yakin end up berat akan turun jd 55kg jugak... hehehe.. so kepada sesiapa yang blognye dilink kat blog ni tapi saya tak mintak permission lagi.. sori... nanti saya mintak ye... blog korang inspiring me... eceh... hehe...

anyway.. lately ni aku dah jumpa satu hobi yang sgt best... SWIMMING.. sgt best.. tiap rabu, khamis n jumaat mesti pergi punye... hopefully terbakar la sikit lemak2 degil dalam badan ni... so aku upload pics kat bawah ni so that leh tgk perbezaan badan aku nanti... so far.. same je... hee~
inilah aku sekarang dengan penurunan berat keseluruhan 5kg... oh ya.. today aku timbang n berat aku turun lagi 1kg.. yes! tapi takde beza pon haish~ owh tapi yang pasti kulit makin hitam... ceh~


mula2 tak ramai.. then lepas tu.. amek ko... macam kat waterpark dah~

abaikan muka tak prepare... tukang snap pics ni memang laju orangnye... pantas je tekan snap button... siti2~

and now... berat aku sudah mencecah 75kg.. Alhamdulillah~

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign