Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, March 11, 2011

memanggil-manggil~

haish.. ada la satu benda ni yang aku selalu buat yang lepas buat je terus moody..


ish penimbang ni memanggil2 suruh naik.. tak nak la timbang sebab last week dah moody sampai termimpi2.. memang la kalau berat turun akan hepi tapi kalau tak turun camne? please wait ye nisak sampai selasa depan.. sabar ye.. bagi suprise sikit..


ni lagi satu.. mak cik kat kuantan bagi wafer ni sekotak besar.. masa tak diet tu hari2 makan.. sehari 2-3 kali.. sedap ok.. full of chocolate.. dah la elok2 kotak ni kat tepi pintu masuk dapur.. macam memanggil2 suruh amek n makan... so sekarang ni asal terpandang je kena cepat2 alih pandangan.. takut TERgrab n TERmakan.. pastu TERaddict.. haish.. ni maid aku gi makan sebelah aku pulak.. terliur terliur terliur

3 comments:

AkUiStInI3 said...

cobaan..........sbr nisa..jgn mkn apollo checker tu..cobaan..........

atikNAOshi said...

alamak..saya pon tgh lapo ni..duhhh...!

teruskan usaha! jangan mengalah nisa!

Nisa~ said...

tini - xmkn! huhu.. nasib baik leh tahan lg..

atikah - xkan mengalah lg! ewah

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign