Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, March 10, 2011

basikal~

"isha, ambilkan ayah air", jerit ayah dari luar rumah

keluar je nak bg air kat ayah.. tadaaaa


hepinyaaaaaaaaa... dah lama mintak basikal tapi ayah tak nak bg sebab dia cakap "ayah tak pernah nampak semangat isha nak kurus. so buat apa ayah nak bagi".. T_T

so disebabkan beliau dah nampak usaha aku berjalan kaki jauh2 beberapa hari lepas.. and semangat mengawal makan etc etc.. maka mungkin beliau mengubah fikiran.. =P

thanks for the suprise ayah!

sukeeeeee!!!

8 comments:

hafiz_93 said...

chaiyok2!

N a d i a said...

huiyoo!

dapat basikal.. nak pinjam boleh??


Nisa, kalo saye jadi nak berenang Sabtu nih, mau ikut ker?

Nisa~ said...

hafiz - thanks

nadia - wah best tu... mcm nak

atikNAOshi said...

nisa! besnye dapat bskal!sy dah lame xnek basikal tau..las pon ms skola dl....weee~~ besla!!!

AkUiStInI3 said...

sy dr dulu x pndai naik/tunggang basikal...smpi give up..mungkin genetik kot..coz mak sy pun x pndai tunggang basikal dr kecik smpi skrg umur 48 tahun..hehehe

Nisa~ said...

atikah - huhu best mmg best tp sakit punggung.. huhu

tini - huhu.. ye ke.. ala naik basikal statik tu je.. hehe... wah muda lg mak tini dh dpt menantu.. hehe =P

AkUiStInI3 said...

x la muda sgt nisa..boleh la..haha..a'ahkan..sy naik basikal statik tu jer boleh la..tp x best la..nnt nak basikal roda 3 la buat jalan2..minta ngan hubby sy..hehehe

Nisa~ said...

haa basikal roda 3 pun best.. x pun basikal yg leh naik 2 org tu.. naik ngn hubby.. br romantik.. huhu

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign