Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, August 16, 2010

period di bulan ramadhan~

jelesnye!! kawan aku baru period tadi.. tinggal lagi 2 jam nak berbuka.. punya la dia tensen kan.. haha jeles tau... aku every year puasa penuh.. ada la kot sekali dua yang period tapi aku pun tak ingat.. ye la.. 2 out of 11 ramadhan je. mana nak ingat... kawan2 semua cakap best & untung dapat puasa penuh.. tak yah ganti.. tak best ok! nak puasa sunat pun jadi malas.. haha alasan plak.. maksud aku macam dulu bila puasa ganti terus aku sambung puasa sunat rejab & syaaban... rajin je time tu.. ni bila takde puasa ganti terus malas kan.. ish!

tapi kan.. dalam 2-3 hari ni macam ada tanda2 nak period.. please please.. jgn la petanda je.. nak period betul2.. dulu2 masa sekolah 5 tahun duduk asrama... tengok je kawan2 curi2 pergi kantin la, masak murtabak maggi guna sandwich maker la untuk lunch.. kelaka tengok diorang tersorok2 letak polistrin dalam bag takut kantoi dengan budak laki.. teringin ada pengalaman tu utk diingati.. tapi takde~ ni kat utp pun dah nak masuk 5 kali ramadhan pun takde pengalaman lunch dengan geng2 period macam org lain.. nanti anak2 tanya nak cerita apa.. eceh geli... so hope sangat kali ni, sem last ni.. tolong la ada pengalaman so that boleh diingati kelak... utk korang maybe its not a big deal but for me its really a big deal.. hahaha.. takpe la.. nak prepare gi iftar ni.. will update later.. dengan current weight skali.. jeng jeng jeng

ps : sedih semacam.. pms ke?

2 comments:

Unknown said...

ni syg aku sgt ni nape ni

Nisha said...

Nookkkk..tahniah !!!!!

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign