Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, August 20, 2010

currently~

erm aku takleh puasa.. akhirnya.. ingatkan hepi sangat la sebab ni first time ramadhan kat utp yg aku ada ponteng.. kira boleh kumpul pengalaman la kan.. tapi tak seronok la.. sebab tiap masa nak mengunyah.. ergh... tension la.. bila period ni terus tension la pulak kan.. tak bersyukur! haha.. tapi hepi jugak sebab semalam dah dapat pengalaman makan senyap2 dalam kereta.. oopsss~

oh tak tahu lah nak share ape.. thats why tak update.. sebab sem ni aku memang malas ya ampun.. faktor susunan perabot dalam bilik mempengaruhi.. nanti aku snap pics bilik aku kat UTP ni tunjuk kat korang.. memang hidup mati aku kat dalam bilik ni je la agaknya... pasif betul hidup aku ni kan~

currently aku ada feveret food baru... sedap ya ampun.. skali ngap terus abes.. memperkenalkan

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tortilla wrap !! inti dia aku buat tuna mayonis je.. sometimes aku buat egg mayonis... letak salad skali.. perfect la.. dah la kenyang.. sedap lak tu... ni dah tinggal sekeping je.. beli kat jusco 5 keping - rm4.90... try la.. tapi tak tau la brand lain rasa lain kan.. eh ok la... hari ni takde klas.. tak tau la nak kuar ke tak... bukan ada duit sangat pun.. plus bulan2 pose macam ni tengok food memang terliur habis la... even ko tak pose pun nisak kan.. kang tak pasal2 aku memborong makanan satu jusco tu kan... till then~

3 comments:

Aimie said...

tortilla wrap eh.. macam best.. nak gi carik lah...

dah bnk idea nak buat inti ape neh..

Nisa~ said...

sedap gak tau... bg aku la.. tp aku gune tortilla wholemeal.. ade yg garlic, blackpaper, ori.. n b4 wrap tu aku panaskan dulu tortilla atas kuali.. tp tortilla cpt hangus lak.. dlm gmbar yg hitam2 tu hangus la tu.. hehe...

inti die google kat tenet byk je tp aku ni duduk asrama limited lak brg2 n tenaga... hehe

Aimie said...

orait.. aku nak carik!

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign