Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, August 21, 2010

last dinner~

tadi aku makan empal penyet.. ish memang benda penyet2 tak pernah mengecewakan la.. wang solo ayam penyet sedap,waroeng penyet pun sedap.. n tadi ayam penyet AP pun sedap... ayam penyet ria je tak rase lagi... tapi aku caya.. asal nama dia penyet semua sedap... eh tapi aku ni asal nama makanan memang sedap manjang..

anyway, disebabkan sem ni adalah sem last aku kat UTP.. so haruslah aku join dinner batch kan.. before ni aku TAK PERNAH pergi dinner batch.. apa2 dinner je la kat UTP ni memang tak berminat lansung nak pergi... pernah 2 kali dinner aku bayar tapi end up aku tak pergi.. bukan apa.. tiap kali dinner aku rasa loser... haha... aku tak pandai dress up so memang tak lawa la kan... then kawan2 aku ni lak mostly lawa2 la jugak kan.. so kadang2 ngan diorang ni buat aku rasa down jugak.. baik kawan kat sekolah dulu or kawan kat UTP ni... last dinner aku pergi masa dinner form 5... ergh tengok gambar balik rasa wut da~ hodoh gila kot.. dengan gemuknya.. muka penuh jerawatnye.. dah tu sah2 la time bergambar aku org paling pasif.. kawan2 lain ramai je lelaki2 or org lain ajak bergambar.. tapi aku? nan ado... sujud syukur kalau ada... haha... so duduk je la aku kat meja or kat tepi tengok org lain bergambar.. bergambar pun dengan geng2 aku je la or nyelit la kat mana2 pun.. loser kan?

so bila masuk UTP.. feel tu still ada... makin teruk kot.. so aku pun amek jalan mudah.. tak payah pergi lansung... so takde la nak terasa pape kan... even kawan2 kat UTP ni agak supportive.. berusaha nak bagi aku cantik n berkeyakinan tapi semua tu takkan berjaya if aku sendiri tak bagi kerjasama kan.. ok back to topic.. so dinner tu will be held on 3 november & bermaksud 3 bulan dr skrg... buat masa ni.. self confidence dah tak macam dulu.. bukan la sebab dah mengurus wutsoeva tapi sebab dh final sem & pikiran pun dah matang sikit so just fikir who care kalau aku hodoh pun.. yang penting aku enjoy.. tak nak tangkap gambar aku takpe.. sebab aku dah ade jalal.. eh apa kaitan.. yang penting skarang aku dah ready nak gi mane2 dengan sesiapa pun.. erm kecuali job interview.. scarynye~

so themes for malam tu adalah beauty & the geek.. haiyooh... aku ni kan tak berpengalaman nak gi dinner2 ni... pastu bertheme bagai kan.. camne ni.. konfius tau.. tak tahu nak jadi wether

beauty (sah2 la aku pakai ape pun tak jadi beauty kan)


geek ( org lawa ye la pakai pelik camni pun lawa)

ke just be myself.. kalau macam tu beauty la kan.. wahaha... actually hope sangat by 3rd nov tu aku dah capai berat ideal.. kalau x dpt pun at least 60kg pun jadi la.. ok la.. selamat bersahur kawan2..

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign