Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, August 2, 2010

minggu beriadah~

this weekend aku beriadah after lama memanjakan badan dengan katil.. so sabtu lepas pergi train balik body bagi berstamina sikit.. so ke mana kah aku? jawapannya

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

yeay! caving memang sangat best ok...n agak mencabar la jugak untuk gadis macam aku.. sebab namapun gua.. bukan kita tau apa ada kat depan kan.. kat dalam tu kena

slide turun batu (sangat curam)

jalan membongkok 

merangkak dalam air (makin lama makin sempit)

menyusuri anak sungai

masuk dalam lubang sempit (nasib baik muat)

papepun memang berbaloi n puas hati la... lagi satu yang buat aku hepi sebab dalam banyak2 aku je yang bawak camera buruk masuk gua (sebab ada je yg bawak tapi camera waterproof).. memang agak berisiko la sebab camera aku bukan waterproof n kalau tengok aktiviti2 kat atas ni memang leceh la bawak camera.. tapi aku tak nyesal or rase terbeban sebab hasilnya memang best.. semua orang hepi sebab ada gambar dalam gua.. orang lain sibuk fokus kat keselamatan diri time nak slide wutsoeva tapi aku sibuk fikir mana nak letak camera... heh.. ok2 nak share sikit pics...








n today kan ahad so sesi penimbangan n as expected.. minggu ni takde penurunan.. sebab aku makan banyak.. minggu first study kan plus ada birthday membe n makan free sebab pembukaan kedai makan baru... so encik diet maafkan saya...

2 comments:

cik xxx said...

kalau muat masuk gua tu maknanya badan tu kecik je. perasaan awak je kata diri tu besar.

Nisa~ said...

biasela cik.. rase kekurangan diri tu alwez ade.. ntah bile nak hilang

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign