Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Monday, August 16, 2010

mood, mana kamu~

sebenarnye kan.. bukan tak nak update.. tapi tak tau nak tulis apa... nak update berat pun macam kelakar.. previous entry aku cakap berat aku timbang macam best kan... bila cek hp rupanya aku tak snap pun gambar berat tu.. berat yang aku maksudkan tu 65.5 ok... hepi tau sebab 65 ni macam nombor idaman.... bile dah 65 maknanya lagi sikit je nak capai target.. tapi sayang.. balik rumah untuk sahur n berbuka dengan family ni macam kesalahan besar.. aiseh tak baik nye... hepi kot balik rumah dapat makan dgn family n makan masakan ummi.. tapi probsnya diet memang terus hilang dari kamus hidup time tu.. haha.. even jalal ada depan mata tapi still makan macam lupa target nak kawen cepat kan... nasib baik balik this time jalal tak marah.. maybe dia pun dah nampak perubahan sikit kot... time cuti hari tu asyik ckp aku gemuk je... sepak baru tau... eh ok la... sebelum blog makin hambar.. meh la nak letak gambar latest sikit..ni apa yg aku makan sepanjang minggu lepas.. yg sempat snap pics.. n percayalah.. yg tak sempat snap 2 kali ganda dari ni.. minggu lepas makan banyakkkkkk =(



haaa bukan tu je aku mkn tau.. ada lagi... last week banyak makan kat kedai la.. sume ni siti punya psl.. ergh~


haa yang kat mcD tu sadis sebab apa tau.. kitorang gi ada la dalam 6 orang... gi mcD sume makan GCB.. aku time ni agak waras la.. diet kan so jangan gatal nak over... tapi makan gak la sundae cone.. asal gi mcD mkn sundae cone n ade la pau fries membe2 sikit.. oopss... n yang gi coffee bean n tutti frutti tu.. before tu kitorang gi lunch kat nasi ganja ipoh.. org ipoh mesti tau ni kan... then balik tu singgah la 2 tempat ni... mau tak meletup perut aku? macam da baby dah... scary~ n esok tu pergi lagi ok makan nasik ganja.. letak ganja ke apa kan.. sorry no pics.. org gi menagih pun tak snap pics kan.. so situasi tu macam sama la.. hahahambar je... ok last..tadaaaa
.
.
.
.
.
.
.


fresh from oven.. yang penting.. i la chefnye.. wahaha.. first time nak buat ni n luckily menjadi n kena dgn taste aku... ok pass! jalal jom kawen

4 comments:

ieda said...

waaa sedappnya baked makaroni tuuu dik .. rajin masak .. hehehhe persediaan masa depan kannn :))

Unknown said...

weyh jaja muka i ye nok!

Nisa~ said...

k.ida - tiru sebijik2 resepi kat internet tau.. huhu.. masa depan pun refer internet jugak.. sumber terbaik.. =)

ct - muka u mmg patut dijaja!!

Unknown said...

cis kau bedebah!hahahaha

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign