Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Friday, May 27, 2011

pms, sila berlalu dengan segera pliz~

Tam : jap lagi orang nak kuar lepak makan.. jangan jeles 
Mok : lepak la tam sementara bujang ni
Tam : kalau tak bujang nape mok
Mok : kena spend masa dengan bini la
Tam : waa lupe lak.. bini dah la asyik peot
Mok : gile! kalau tak peot tak dpt anak. nak ke?
Tam : tapi mok cam dah ngandung je

T_T

5 comments:

rina mazlan said...

huk huk.. pembakar semangat tu nisa.. apa lagi .. chaiyokkkk (diri sendiri pun tak kurus2.. hmm)

Cik Nomi said...

apelah sengal kawn ko tu eh.. hahahaha..

Nisa~ said...

rina - hehe byk dh pembakar smgt die bg.. xinsaf2 je lg ni.. huhu

cik nomi - kalo x sengal tu maknenye nak kiamat la.. haha

atikNAOshi said...

haha~
betol la~~saya pon bru je nak cakap sengal tadi..hihi

Nisa~ said...

nasib la dpt laki cmni kan.. huhu

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign