Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Saturday, March 27, 2010

kenapa aku nak kurus~

semalam pergi berdating.. tapi detox masih selamat... bangga2... seb baik jalal tak suka makan sushi.. kalau tetibe die ajak makan sushi kompem babai detox...

semalam balik perak naik tren.. memang aku suka la naik tren ni... sebab abg2 ktm hensem... memang ramai yang hensem.. aku rase org hensem sekarang semua dah beralih bidang.. bukan steward dah tapi pemeriksa tiket ktm.. bagus la.. tak payah la nak labur duit banyak2 nak tengok org hensem... ok ni memang dah mengarut...

berbalik pada tajuk.. kenapa aku nak kurus... semalam uncle sebelah aku ni tido macam aku ni bini die... dah la mengadap aku... kaki lunjur sampai tempat aku.. adoila.. kalau ko laki aku boleh la aku pun ngadap ko... berbantalkan ko.. tak selesa lansung ok... pastu tengok seat barisan sebelah.. ada sorang budak ni boleh bersila lagi... nampak selesa.. jeles seyh tengok dia bersila.. cuba kalau aku bersila? konpem pak cik tu yang wat entry blog cakap aku tido macam la dia laki aku.. habes semua space nak amek...

time ni.. memang aku jeles dgn perempuan kurus

0 comments:

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign