Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

Thursday, February 24, 2011

sauna FIR~

sebenarnye benda ni dah ada kat rumah aku 2 bulan.. konon lepas ayah belikan tu nak buat setiap 2 hari.. tapi hampeh.. sepanjang 2 bulan ni, baru 3 kali je aku bersauna.. alasannye? tiada alasan..so malam tadila kali ketiga aku bersauna.. n aku bertekad, lepas ni aku akan bersauna mengikut perancangan - selang sehari..


aku suka sauna FIR ni.. before this aku dah penah cerita pasal SAUNA ni.. even maybe saikoloji ke or wuteva la.. memang after wat sauna ni aku rase ringan je.. rasa best la.. tapi masa dalam tu rasa nak pitam.. aa panasnye.. dah la 30 minit.. rasa nak give up je after 15 minit tapi nak kurus punye pasal.. bertahan! lagipun sauna ni sesuai la untuk orang malas nak bersenam macam aku.. haa kang ade la mulut2 cakap ko malas nak bersenam tak kemana nye nisak! aku cakap aku malas je kan.. ade aku cakap aku tak bersenam lansung? haha


haish semalam hari pasar malam kat rumah aku.. aku ni memang kalau pergi pasar malam ada masalah sikit.. tak tau nak makan apa..so dah untung la kat situ sebab tak banyak beli..  time diet lagi la.. yong tau fu je manjang.. haish rindu pulak YONG TAU FU SERI ISKANDAR.. all time fevret.. so semalam end up nye aku tak beli pape.. just belikan food2 fevret adik, mak n maid.. terliur ok! terliur! sebab before this akan ade part aku tapi this time no more..

tapi tapi tapi.. untuk diner tu ade la cubit sikit chicken wing tu.. ala sikit je.. takpe kan? hehehe

6 comments:

Nisha said...

eh, dah beli dah?
dari dulu kan ko memang nak sauna nih..

Nisa~ said...

ri tu lagi beli.. mase ita duk rumah aku tu lg.. gune je jrg.. haha

atikNAOshi said...

awk!!
semoga berjaya... :)

Nisa~ said...

awk! thanks! hehe =)

TiNie said...

nisa, u beli sauna tu, harga dia brape eh? entah ada ke x kalo dkt sabah..

Nisa~ said...

ni sauna infrared so harge die 680.. kat sabah x sure.. if sini nak pos sabah ade la but agak mahal.. around 100 kot.. boleh buat beli fud diet utk sebulan.. huhu

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign